Regulamin serwisu i sklepu alebre.pl
§1
Operatorem sprzedaży i administratorem strony www.alebre.pl jest:
Heljos Sp. z.o.o
ul. Brzeska 172
21-500 Biała Podlaska
NIP: 537-243-54-87
tel: 600 442 016
e-mail: bok@alebre.pl
ul. Brzeska 172
21-500 Biała Podlaska
NIP: 537-243-54-87
tel: 600 442 016
e-mail: bok@alebre.pl
1. Firma Heljos Sp. z o.o. jest bezpośrednim i jedynym operatorem obsługującym realizację transakcji zawartych na stronie www.alebre.pl.
2. Administracją serwisu www.alebre.pl zajmuje się firma Heljos Sp. z o.o., która jest odpowiedzialna zarówno za treści jak i działanie strony.
§2
Sposób realizacji zamówienia
1. Wysyłka zamówionych produktów następuje najczęściej w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia wpłynięcia potwierdzonego zamówienia lub od zaksięgowania wpłaty (przy płatności online). Towar wysyłamy przesyłką kurierską lub w inny sposób, wybrany spośród opcji dostawy. W uzasadnionych przypadkach, przy tymczasowych brakach w magazynie, zastrzegamy sobie ustawowe 30 dni na dostarczenie towaru do Klienta.
2. Przesyłka jest opakowana w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem oraz otwarciem przesyłki w sposób niezauważalny. Jest również ubezpieczona. W przypadku odbierania przesyłki, której opakowanie jest uszkodzone mechanicznie lub nosi ślady zamoczenia, prosimy żądać od kuriera spisania stosownego protokołu odbioru. Brak protokołu uniemożliwia nam roszczenia o zwrot kosztów.
3. W przypadku braku w magazynie zamówionego towaru, wyczerpania zapasów fabrycznych, poinformujemy o tym niezwłocznie określając możliwie najszybszy termin dostawy lub propozycję zamiennika. W przypadku częściowej realizacji zamówienia i prolongowanej dostawy brakujących w magazynie produktów, Nabywca płaci wyłącznie za jedną przesyłkę.
4. Dostarczany towar jest bez wad, chyba, że okresowa oferta stwnowi inaczej (infromacja w karcie produktu). Przesyłki pakowane są w opakowania ochronne. Przesyłki adresowane są imiennie na Zamawiającego. Jeżeli życzysz sobie inną formę dostarczenia przesyłki - poinformuj nas o tym mailem lub telefonicznie w dniu złożenia zamówienia.
§3
Koszty wysyłki i formy płatności
1. Koszty wysyłki ponosi Nabywca chyba, że warunki okresowej promocji stanowią inaczej.
2. Przesyłki kurierskie realizuje firma kurierska DPD lub inne podmioty.
3. Koszt wysyłki kurierskiej zależy od wybranej opcji (płatność przelewem lub pobranie) i wagi/wymiarów przesyłki. Wszystkie szczegóły dostępne są podczas procesu składania zamówienia - przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie. Przy zamówieniu kilku produktów, za przesyłkę płacisz tylko raz.
4. Możliwe są następujące formy płatności:
-przelew bankowy
-płatność za pobraniem
§4
Reklamacje i zwroty
1. Zgodnie z ustawowymi regulacjami, Nabywca towaru zakupionego drogą internetową ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn, w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty otrzymania przesyłki. W takiej sytuacji Klient musi złożyć Sprzedawcy stosowne oświadczanie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Wzór oświadczenia o zwrocie towaru:
Imię i nazwisko:
Adres:
Tel. kontaktowy:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta zwracam zakupiony towar w postaci:
Towar otrzymałem dnia:
Numer konta na który proszę dokonać zwrotu mojego świadczenia:
Oświadczam, że zwracany towar jest w stanie niezmienionym i nie był używany.
Podpis
2. Warunkiem zwrotu zapłaconej kwoty jest nadesłanie towaru w stanie nieuszkodzonym i nieużywanym, w oryginalnym opakowaniu na koszt i odpowiedzialność Nabywcy. Przesyłki odesłane za pobraniem nie będę odebrane.
3. Produkty zużywalne i otwarte takiej jak: płyny, baterie nie podlegają zwrotowi. Jeśli Klient wyrazi taka wolę, produkty otwarte lub noszące ślady używania zostaną zwrócone Klientowi, drogą przesyłki kurierskiej na koszt odbiorcy (25 zł).
4. Pieniądze za towar zwrócimy przelewem, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
5. Poza towarem, należy w paczce umieścić rachunek/fakturę oraz list z prośbą o zwrot pieniędzy wraz z numerem konta na który mamy dokonać przelewu i podpisem osoby zamawiającej towar (widniejącej na rachunku/fakturze).
6. Wymagany jest uprzedni kontakt telefoniczny, tel.: 600-442-016
7. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów.
§5
Gwarancja, rękojmia i serwis gwarancyjny
1. Produkty nowe, sprzedawane w sklepie www.alebre.pl objęte są 24 miesięczną rękojmią.
3. Produkty zużywalne takie jak płyny, baterię i akumulatorki podlegają wyłącznie rękojmi.
4. Uszkodzony produkt objęty gwarancją i/lub rękojmią należy wysłać na adres:
Alebre - Sklep internetowy
ul. Brzeska 172
21-500 Biała Podlaska
Uwaga! Przed wysyłką uszkodzonego produktu należy się z Nami skontaktować telefonicznie lub e-mailowo.
5. Uszkodzony produkt objęty rękojmią zostanie wymieniony na nowy i odesłany na wskazany adres, w przypadku wymiany należy zamieścić informacje o takiej preferencji.
6. Uszkodzony sprzęt na gwarancji, zostanie u Nas sprawdzony lub wysłany do serwisu producenta. Informujemy, że nie mamy obowiązku wymieniać sprzętu na nowy jeśli możliwa jest naprawa lub wymiana na sprzęt wolny od wad.
7. Decyzję o uznaniu gwarancji podejmiemy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
8. W paczce proszę zamieścić list z krótkim opisem problemu oraz danymi adresowymi i nr telefonu, zgodnie z telefonicznymi ustaleniami przed wysyłką.
9. Naprawa sprzętu może trwać od 7 do 30 dni.
10. W przypadku uznania reklamacji na aparat używany w okresie gwarancyjnym, zostanie on naprawiony lub wymieniony na inny aparat, sprawny technicznie, z aktualnie dostępnej oferty.
§6
Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz polityki prywatności dostępne są pod linkiem → Polityka prywatności.