Sklep Alebre prowadzony jest przez firmę Heljos sp. z o.o., ul. Brzeska 172, 21-500 Biała Podlaska. Firma posiada numer Regon 060192530 oraz numer NIP 5372435487.

  1. Sklep Alebre prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet pod adresem alebre.pl
  2. Sklep Alebre prowadzi sprzedaż dla klientów detalicznych oraz firmowych.
  3. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski. Wysyłki poza granice kraju nie są realizowane.
  4. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami wyrażonymi w walucie polskiej i zawierają podatek VAT.
  5. Spółka zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży, wprowadzania nowych towarów do oferty i do organizowania czasowych promocji na towary. Wskazane zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Promocje nie łączą się ze sobą.
  6. Zamówienia mogą składać klienci, którzy są zarejestrowani oraz nie zarejestrowani. 
  7. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Nabywcę na stronie sklepu internetowego z potwierdzeniem zamówienia.
  8. Dostawa towaru następuje za pośrednictwem wybranych firm kurierskich.
  9. Koszty dostawy są podawane oddzielnie od ceny produktu i są widoczne w zakładce Dostawa.
  10. W przypadku ujawnienia niezgodności produktu z umową, Nabywca ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, wymianę na nowy (chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów) lub obniżenie jego ceny.
  11. Termin zgłaszania reklamacji, rozbieżności w dostawie wynosi 5 dni od dnia odbioru przez Nabywcę towaru. W tym czasie prosimy o sprawdzenie towaru pod względem jakościowym i ilościowym. Produkty, które będą etykietowane przez Nabywcę nie będą przyjmowane do zwrotu.
  12. Informacje zawarte na stronie internetowej Spółki dotyczące towaru – takie jak: opis, skład, waga opakowania i inne – pochodzą od producentów i dystrybutorów towarów. Spółka dokłada wszelkich starań, aby były one prawidłowe i aktualne
  13. Zamówienia w Panelu sklepowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z wyłączeniem przerw technicznych, niezbędnych do konserwacji, napraw technicznych i modernizacji Panelu hurtowego
  14. Dane osobowe przekazywane przez Klientów są przetwarzane przez spółkę Heljos z siedzibą w Białej Podlaskiej.
  15. Składając zamówienie w Spółce, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie klientów Spółki oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy.